maandag 15 oktober 2012

Groen stijgt. Bedankt iedereen die dit mooie resultaat mogelijk heeft gemaakt.


Er is vraag naar meer sociale en ecologische rechtvaardigheid in onze steden en dorpen. GROEN gaat fors vooruit in bijna alle centrumsteden en ook in andere steden en dorpen gaat Groen vooruit. In Leuven stijgt Groen tot 15,5 % en in de provincie Vlaams-Brabant worden we de 3de grootste partij. Proficiat aan alle kandidaten en andere leden en sympathisanten van Groen die mee dit mooie resultaat mogelijk hebben gemaakt.  Proficiat. Bedankt aan alle kiezers die hun vertrouwen schonken in Groen. We zullen blijven gaan voor meer sociale en ecologische rechtvaardigheid.

Deze verkiezingen heb ik mij voor de 1ste keer kandidaat gesteld op de lijst ( gemeenteraad) en ik haalde 323 voorkeursstemmen. Hartelijk bedankt aan al deze 323 mensen dat jullie uw vertrouwen schonken in mij. Ik zal meer dan ooit blijven opkomen voor een krachtgericht en participatief armoedebeleid, betaalbaar wonen en energie en gelijke kansen voor iedereen.


Vriendelijke groeten,

Fobelets Jo
Actief binnen Groen Leuven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten